Waarom zijn Random & Non Random ICONEN in verlichting?

Lees verder Icon

 Victors Design Agency
woensdag 5 november 2014

De Random & Non Random toestellen van MOOOI zijn "iconen" in decoratieve verlichting: hoe komt dit? Waarom is dit zo? Wij zetten alvast de mogelijke verklaringen op een rijtje. Immers, reeds van bij de lancering is dit product een topper...  

Ten eerste is dit toestel er gekomen als eerste (2001) - en voorloper - in de trend van transparante toestellen in "draad structuur". Named: "het juiste product op het juiste moment".  

Ten tweede is de Random het resultaat van intens experimenteel zoekwerk door de nieuwsgierige - en creatieve - duizendpoot Bertjan Pot. Een lange, interessante weg op vlak van product ontwikkeling als basis voor een goed product. In de juiste collectie.  

Ten derde is de aard van het toestel uniek: het ziet er eenvoudig uit , is licht (glasvezel) en zacht in appearance, en brengt een "touch of magic" in hedendaagse stijl.  Of hoe "emotie" een factor van belang is...   

Ten vierde is de Random relatief goed geprijsd, waardoor het appeleert aan een breed publiek. De diverse maten nodigen ook uit om creatief aan de slag te gaan met meerdere lampen. Repetitie als visuele verleider en meerwaarde in sfeer.

Ten vijfde zorgen de "door ontwikkelingen" met ook Led versies voor een blijvende interesse en constant potentieel. Ook het dimbare aspect speelt mee. Net als de beschikbaarheid in zowel hang- als vloer versie.

Kent u nog andere redenen? Shoot!       

   

    

Deel dit artikel:

 Victors Design Agency
 Victors Design Agency
Blijf op de hoogte

Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen

We sturen eens per maand een nieuwsbrief uit.

communicatie en grafisch ontwerp door communicatiebureau Lavagraphics